6 תשובות
שואל השאלה:
תודה אבל זה לא העניין לא כזה אכפת לי מה אנשים חושבים עלי יותר אכפת לי מזה שאני פשוט לא יכולה להגיד על עצמי שאני יפה ושאני לא כמו שאני רוצה להיות.
תודה אבל זה לא העניין לא כזה אכפת לי מה אנשים חושבים עלי יותר אכפת לי מזה שאני פשוט לא יכולה להגיד על עצמי שאני יפה ושאני לא כמו שאני רוצה להיות.
היי, אהובה! למה את מורידה מערכך? תרימי לעצמך, תעריכי את עצמך בתור בן אדם. תתמקדי בדברים הטובים בך. אין אדם מושלם, בכל אדם יש פגמים, גם אם הם לא נראים לעין. תקבלי את עצמך!
שואל השאלה:
אני לא עד כדי כך מורידה מערכי,אני מאוד אוהבת את האופי שלי באמת פשוט המראה נמאס לי להיות רגילה ולא יפה.
אני לא עד כדי כך מורידה מערכי,אני מאוד אוהבת את האופי שלי באמת פשוט המראה נמאס לי להיות רגילה ולא יפה.
^ להיות "רגילה" ולא יפה. לא כולם מתברכים ביופי אלוהי, אין מה לעשות מלבד לקבל את עצמנו כמו שאנחנו.
שואל השאלה:
אני רק בת 16 זה מבאס שרק בגיל 18 אני אוכל להיות מי שאני רוצה להיות.
אני רק בת 16 זה מבאס שרק בגיל 18 אני אוכל להיות מי שאני רוצה להיות.
זה בסדר שאת מרגישה ככה אבל את צריכה להבין שמראה זה משהו שנולדים איתו ואת לא צריכה להעריך את עצמך פחות בגלל המראה כי זה לא באמת בשליטתך. יש אנשים שנולדו יפים אבל האופי שלהם פחות יפה. אופי ונפש זה כן משהו שהוא בשליטה שלך ובזה את יותר צריכה להשקיע. אם האופי שלך יפה, תאמיני לי שהיופי יקרין החוצה. אמנם העולם שלנו כולו תלוי בנראות, אבל את לא חייבת להקשיב לזה, זה באמת שטויות. את לא חייבת להיראות הכי מיוחד שיש. תעשי את הדברים הקטנים שיגרמו לך להרגיש טוב. למשל, לשים שרשרת יפה או מידי פעם להתחדש בבגד חדש שמאוד מחמיא לך.