9 תשובות
אם זה באמצע אז מעלה
אם זה יותר מידי מוריד
אם זה יותר מידי מוריד
מעלהה
תלוי.
אם זה בכוונה לזלזל מוריד.
אם סתם בצחוק אז לא מוריד ולא מעלה
אם זה בכוונה לזלזל מוריד.
אם סתם בצחוק אז לא מוריד ולא מעלה
מעלה
באמצע, לא באופן גורף.
תלוי עד כמה
במידה מועטה זה נחמד, ברמה גבוהה מוריד מאוד
מוריד.
ציניות זאת השקפת עולם שמאמינה שכל בני האדם אנוכיים מטבעם.
נראה לי שהתכוונת לסרקסטיות.
סרקסטיות זה לא מוריד כל עוד זה בצחוק ובמידה.
ציניות זאת השקפת עולם שמאמינה שכל בני האדם אנוכיים מטבעם.
נראה לי שהתכוונת לסרקסטיות.
סרקסטיות זה לא מוריד כל עוד זה בצחוק ובמידה.
מוריד
באותו הנושא: