2 תשובות
בשיעור... 8-9 כזה. אף פעם לא הייתי לחוצה מידי. אבל בערך אחרי 15 שיעורים נגיד התחלתי לנהוג עם יד אחת (הפריע למורה אבל לפעמים הוא ויתר לי).
אבל הרגשתי יותר בטוחה וזה בשיעור 8-9
הטעויות היו כמובן.
באזור שיעור 12, אבל גם היום כשכבר יש רשיון עדיין קצת בלחץ לפעמים. אני חושבת שקצת לחץ זה לא רע, זה שומר עלייך עירנית וזהירה. בסוף תתרגלי(: