8 תשובות
לא אוהבת לחיות בכלל:/
כן :)
אני ממש אוהב את מדינת ישראל שלנו
אני ממש אוהב את מדינת ישראל שלנו
לא ככ
לא כל-כך
וואלה עם כל הדברים הרעים עדיין אחלה פה
ממש לא. ברגע שאשתחרר מכל אחריות אני עובר לקנדה.
זה בסדר.
לא הכי טוב, קצת חם פה.
כמובן שבצפון אירופה כשאתה מקבל אלף יורו בחודש דמי אבטלה או בזמן שאתה בלימודים באוניברסיטה כלומר פחות או יותר משלמים לך כדי שתחיה בנוחות יהיה יותר נחמד אבל מצד שני יותר מחצי מהמדינות בעולם יותר גרועות מישראל מכל בחינה כמעט
לא הכי טוב, קצת חם פה.
כמובן שבצפון אירופה כשאתה מקבל אלף יורו בחודש דמי אבטלה או בזמן שאתה בלימודים באוניברסיטה כלומר פחות או יותר משלמים לך כדי שתחיה בנוחות יהיה יותר נחמד אבל מצד שני יותר מחצי מהמדינות בעולם יותר גרועות מישראל מכל בחינה כמעט
לא,אני מתכננת לעבור אחרי הצבא
באותו הנושא: