התחברות
הרשמה
הגיוני שאני יכנס סתם ככה לחרדה ואפילו לא קרה כלום פשוט מרגישה חרדתית
19 בספטמבר 2019, 18:16
מצב רוח
2 תשובות
כן לגמרי הגיוני
ת
תומררררר
כן
ג
ג'וקסון
באותו הנושא:
הגיוני שאני מפחדת מדתיים חרדים?
הגיוני שאני מכירה מישהו ממש חכם ובמגמת סייבר ו5 יחידות בהכל אבל הוא חרדי?
הגיוני שאני בכיתה יב ולא הייתה לי חברה עדיין ואפילו לא התנשקתי?מה חטאתי
זה הגיוני שאני מתחילה לחבב אותו רק מלדבר בטלפון ובהודעות ואפילו לא נפגשנו?
זה מוזר שאני בן 19 ויש לי חרדה חברתית גם מבני 13 ולפעמים אפילו פחות?
הגיוני שאני בכיתה ח והאני מידה A70 ואפילו זה גדול עליי???
תגידו זה הגיוני שכל הכיתה ואפילו השכבה שונאת אותי רק בגלל שאני רוסיה ודוברת את השפה?
זה הגיוני שאני מייעצת לאנשים דברים שאני אפילו לא עושה?
זה הגיוני שאני ביישנית ועם חרדה חברתית ויש דברים שאני בכלל לא מתביישת בהם?
למי שיש לו התקפי חרדה אן פחדים שלא יכנס
זה הגיוני שאני לחוצה ואפילו פוחדת מהנשיקה הראשונה?