20 תשובות
שום דבר
כנראה שארביץ חזרה
פשוט יכאב לך כי תתני לי מכה יכאב לך
אל תצפי לספוג
אל תצפי לספוג
אנונימי
אחזיק לך את הידיים שלא תצליחי לזוז
אפגע קשות ואבכה
לא יחזיר לך,אבל אני ינסה להרגיע אותך אם זה לא יעזור אז יוריד אותך לרצפה בעדינות או יחזיק לך את הידיים מאחורי הגב שלא תוכלי להרביץ יותר.
originalnametag
אם אתה תרביץ לה
אני ירביץ לך בחזרה
אם אתה תרביץ לה
אני ירביץ לך בחזרה
שואל השאלה:
ואם לא תצליח להחזיק את הידיים?
חחח אני סתם בנאדם משועמם עם שאלות של לילה לא אני לא באמת ירביץ
ואם לא תצליח להחזיק את הידיים?
חחח אני סתם בנאדם משועמם עם שאלות של לילה לא אני לא באמת ירביץ
אנונימית
אני בטח יותר חזק, למה שלא אצליח?
אני באמת אבכה כי אני ישר אחשוב שאת שונאת אותי
che guevara לא הבנתי מה כאילו בנות שמרביצות זה בסדר אבל בנים שמרביצים זה לא?
che guevara לא הבנתי מה כאילו בנות שמרביצות זה בסדר אבל בנים שמרביצים זה לא?
אני יצליח..
ובכל אופן אם זה לא יעזור אני יוריד אותך לריצפה בעדינות וינסה להרגיע אותך כמו שאמרתי מקודם..
אני לא מרביץ לבנות.
ובכל אופן אם זה לא יעזור אני יוריד אותך לריצפה בעדינות וינסה להרגיע אותך כמו שאמרתי מקודם..
אני לא מרביץ לבנות.
black smoke
לא בסדר שבת מרביצה בלי סיבה מוצדקת.
אבל אני לא יחזיר לה, ככה למדו אותי וככה אני חושב שזה צריך להיות.
אני יודע את היכולות הפיזיות שלי ואני לא רוצה אף פעם להגיע למצב שאני יצטרך לשים יד על בת.
לא בסדר שבת מרביצה בלי סיבה מוצדקת.
אבל אני לא יחזיר לה, ככה למדו אותי וככה אני חושב שזה צריך להיות.
אני יודע את היכולות הפיזיות שלי ואני לא רוצה אף פעם להגיע למצב שאני יצטרך לשים יד על בת.
^ בלי אלימות גברת
כלום כי אני לא מרביץ לבנות
יחזיר לך
אני אביא לך בוקס לפנים תוך שניה וישר תאבדי את ההכרה.
כנראה ארביץ בחזרה(?)
ארביץ לך חזרה
ארביץ חזרה רוב הסיכויים
וואו
הבנים שאמרו שהם היו מחזירים לבנות מקבלים פלוסים..
הבנים שאמרו שהם היו מחזירים לבנות מקבלים פלוסים..
באותו הנושא: