תשובה אחת
אנחנו לא יכולים להגיד לך,
כי אנחנו לא את.
זאת אומרת, ברכה או משהו מסויים שילד מביא לאבא/אמא שלו זה אמור להיות משהו שהוא חושב עליו לבד, שהוא מבטא את מה שהוא רוצה.
הכי יפה שתכתבי לבד, זה בסוף יצא הכי טוב.