תשובה אחת
אנחנו לא יכולים להגיד לך,
כי אנחנו לא את.
זאת אומרת, ברכה או משהו מסויים שילד מביא לאבא/אמא שלו זה אמור להיות משהו שהוא חושב עליו לבד, שהוא מבטא את מה שהוא רוצה.
הכי יפה שתכתבי לבד, זה בסוף יצא הכי טוב.
כי אנחנו לא את.
זאת אומרת, ברכה או משהו מסויים שילד מביא לאבא/אמא שלו זה אמור להיות משהו שהוא חושב עליו לבד, שהוא מבטא את מה שהוא רוצה.
הכי יפה שתכתבי לבד, זה בסוף יצא הכי טוב.
באותו הנושא: