12 תשובות
שואל השאלה:
היא צבעה את הכל לבלונד? מה היא עשתה?
היא צבעה את הכל לבלונד? מה היא עשתה?
אנונימית
כן, חברה שלי עשת את זה והיא בת 17
היי זו אני,בת 15
שואל השאלה:
בת 16 זה מוקדם מדי בשביל זה?
בת 16 זה מוקדם מדי בשביל זה?
אנונימית
גוונים בחימצון
לא את כל השיער, רק קצוות
בכיתה ח לדעתי.. זה היה די מכוער ופשוט רואים שזה מחומצן, אני פחות אוהבת
בכיתה ח לדעתי.. זה היה די מכוער ופשוט רואים שזה מחומצן, אני פחות אוהבת
לא!
שואל השאלה:
כל השיער בלונד חברה שלך עשתה? ^
כל השיער בלונד חברה שלך עשתה? ^
אנונימית
שואל השאלה:
תגידו אם זה היה הכל או גוונים? זה היה הכל? ^
תגידו אם זה היה הכל או גוונים? זה היה הכל? ^
אנונימית
כן , ניראלי 14
לדעתי זה לא ממש יפה.. אבל כל אחת ומה שהיא אוהבת..
אני,ועשיתי את זה בגיל 15 ואצלי זה אומברה
באותו הנושא: