12 תשובות
שואל השאלה:
היא צבעה את הכל לבלונד? מה היא עשתה?
אנונימית
כן, חברה שלי עשת את זה והיא בת 17
היי זו אני,בת 15
שואל השאלה:
בת 16 זה מוקדם מדי בשביל זה?
אנונימית
גוונים בחימצון
לא את כל השיער, רק קצוות
בכיתה ח לדעתי.. זה היה די מכוער ופשוט רואים שזה מחומצן, אני פחות אוהבת
לא!
שואל השאלה:
כל השיער בלונד חברה שלך עשתה? ^
אנונימית
שואל השאלה:
תגידו אם זה היה הכל או גוונים? זה היה הכל? ^
אנונימית
כן , ניראלי 14
לדעתי זה לא ממש יפה.. אבל כל אחת ומה שהיא אוהבת..
אני,ועשיתי את זה בגיל 15 ואצלי זה אומברה