2 תשובות
זה לא כזה הרבה אהובה. תאכלי רגיל.
לאכול סלט
או דברים מקמח מלא/כוסמין
ותצאי להליכה עם אוזניות זה ממש כיף
או דברים מקמח מלא/כוסמין
ותצאי להליכה עם אוזניות זה ממש כיף
באותו הנושא: