5 תשובות
זאת בגרות קשה, אבל אם לומדים אפשר בהחלט לקבל ציון טוב:)
כן, כימיה זה מקצוע מאוד קשה, יודע להגיד לך שבאחד המבחנים רק 2 ילדים עברו את המבחן מתוך שאר הכיתה (והם המון).
מנחש שהבגרות אפילו יותר קשה.
מנחש שהבגרות אפילו יותר קשה.
שואל השאלה:
כמה זמן לדעתך צריך ללמוד לפני?
היית משווה את זה בקושי לכמו של מתמטיקה, ספרות ולשון?
כמה זמן לדעתך צריך ללמוד לפני?
היית משווה את זה בקושי לכמו של מתמטיקה, ספרות ולשון?
אנונימי
שואל השאלה:
אבוי...
לפרוש מעכשיו ; ?
אבוי...
לפרוש מעכשיו ; ?
אנונימי
אני בכימיה וזה לא קשה. זה לא קל וכן צריך לתרגל, אבל מתמטיקה הרבה יותר קשה מכימיה.
באותו הנושא: