10 תשובות
לא.
ברצלונה
אנונימית
מה פתאום זה בסדר
לא.
לא, זה בסדר
ממש לא
לפי הטעם שלי לא..
אבל יש לי טעם מוזר אז בטח זה יפה
אבל יש לי טעם מוזר אז בטח זה יפה
לא זה סבבה
פחות יפה לדעתי...
אנונימית
לא
זה יפה ומתאים, אבל עדיף עם מכנס שחור
זה יפה ומתאים, אבל עדיף עם מכנס שחור
אנונימי
באותו הנושא: