2 תשובות
כי זה רשת חברתית יחסית ישנה
זה אפליקציה ישנה שכולם השתמשו בה לפני תשע שנים בערך ורק ה"זקנים" עדיין משתמשים בה בעוד שאנחנו הצעיריך משודרגים