8 תשובות
לדעתי לא.
שואל השאלה:
למה ?
אנונימי
כן, העניין שלפעמים (או הרבה, תלוי כמה אתה רגיל ובקיא בנושאים האלו) - צריך לעצור ולחשוב כמה דקות על מה שסטיבן מנסה להעביר כי זה יכול להיות די מסובך, עד שמבינים.
אם יש לך זמן אז כן
כן כן כן כן כן כן כן כן.
שואל השאלה:
הנושא הזה כן מעניין אותי
אנונימי
שואל השאלה:
עם השפה הגבוה אין לי בעיה , השאלה היא האם הוא מעניין
אנונימי
זה תלוי, אם אתה מתחבר לנושא אז כן.
הספר רשום בשפה די גבוהה ולא הכי קל להבנה.
(לפחות לי)