4 תשובות
את בטח פחות פתוחה או נראה ביישנית
קול חלש או שאת לא מדברת עם אנשים ולא מתחילה שיחות
יכולה להיות גם שאת לא זורמת איתם
אולי כי הקול שלך חלש ואת לא מקללת הרבה ומתפרצת כשמדברים ואין לך הרבה ידידים, כיאילו את לא מאלה שצורחות בכל מקום ועושות את כל הדרמה והצחוקים וזורמות עם כל הבנות.
כי את בטח פחות פתוחה, פחות מדברת עם אנשים,