3 תשובות
חח כן:/
תאמת שאני עושה את זה גם לאחרות כי פתאום עולה לי משהו ואם אני לא אגיד לה אותו עכשיו אני אשכח חברה שלי שונאצ את זה אני משתדלת כמה שפחות לא לעשות את זה,(סוריי)
אני עושה את זה לפעמים לחברה הכי טובה שלי..
לפעמים זה בשביל להציל אותה משיחה עם מישהי שהיא לא רוצה לדבר איתה
ולפעמים כי יש לי משהו חשוב להגיד ואם אני לא אגיד עכשיו אני אשכח