8 תשובות
שום דבר
זה פרידה
זה פרידה
אנונימי
בנאדם מחוק אצלי אוטומטית.
אם אין לה את הטיפה של כבוד לעשות את זה פנים מול אז לא אתייחס אליה
אם אין לה את הטיפה של כבוד לעשות את זה פנים מול אז לא אתייחס אליה
זה קרה לי
וזה היה בסדר מבחינתי פשוט היה קשה לו לעשות את זה פנים מול פנים
וזה היה בסדר מבחינתי פשוט היה קשה לו לעשות את זה פנים מול פנים
קרה לי. מזעזע.
תלוי, אם היה ביניכם קשר רציני ואז הוא נפרד ממך בוואטספ מחוק ומקבל כאפה פעם הבאה שאני אראה אותו, אם זה לא היה כל כך רציני ולא הספקת להיקשר אליו פשוט הייתי אומרת אוקיי חוסמת וממשיכה החיים שלי
בן אדם נמחק לי מהחיים. האקסית שלי נפרדה ממני בוואטסאפ אחרי זוגיות של שנה. ניתקתי קשר ולא נתתי לעצמי לרדוף אחריה
אני ארגיש מושפלת
אפס, חסר בטחון ופחדן
באותו הנושא: