4 תשובות
קרה... עבר אחרי יום
אנונימי
זה לא ללא סיבה פשוט לפעמים אנחנו עושים דברים שלא שמים לב אליהם ושוכחים שיש לנו איבר פנימי בחוץ..ומתיישבים שלא בעדינות ודברים קטנים שפתאום מתחילים לכאוב חחח
שואל השאלה:
נשמע כזה מוזר שיכול לכאוב ללא סיבה , גם די מלחיץ אם נמצאים ליד אנשים... זה כאב קטן או משהו רציני
נשמע כזה מוזר שיכול לכאוב ללא סיבה , גם די מלחיץ אם נמצאים ליד אנשים... זה כאב קטן או משהו רציני
אנונימית
דלקת שתן אולי
באותו הנושא: