7 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה יצורי
אבל זה יצורי
אנונימית
שואל השאלה:
לא?
לא?
אנונימית
תעשי מה שבא לך טיקוטוק זה לכולם.. כל הקטע לעשות מה שבא לך ולהמציא וזה ויש תקטע של הטרנדים והאתגרים שכולם מעתיקים מכולם וכאילו פעם כולם עשו משהו שלהם וזה היה יותר מעניין אפילו שלא היתה מודעות עצמית חח
למה לא
יש לי המון ילדות בשכבה (אני ט) שמעלות והכל בסדר אני לא רואה בזה משהו לא בסדר
יש לי המון ילדות בשכבה (אני ט) שמעלות והכל בסדר אני לא רואה בזה משהו לא בסדר
אם בא לך
אני מעלה אבל סתם לצחוק (אני לא עושה את זה רציני)
אני מעלה אבל סתם לצחוק (אני לא עושה את זה רציני)
אם את אוהבת לכי על זה.
אם את רוצה אז כן
באותו הנושא: