5 תשובות
סתם בכיינות כשהייתי קטן למדתי בבית ספר חרדי שכבר בכיתה ג או ד אתה מסיים את הלימודים בחמש או שש.
זה ממש לא נכון שהם מתחילים ב9:20
אני גרתי בחול והתחלנו ב8:00 וסימנו ב4:30 ביסודי
גם אני לומדת רק חמש ימים בשבוע ומתחילה בתשע
גם אני לומדת 5 ימים בשבוע, אבל בזמן שרוב התלמידים חוזרים ב-13:00-14:00 הביתה אני חוזרת כל יום בארבע וכך גם הילדים בחו"ל שנשארים לפעמים גם עד שש
שואל השאלה:
איפה בחו"ל ?
אנונימית