3 תשובות
כואב אבל עובר מהר וזה שווה את זה
כן
אני בכיתי את חיי והתחלתי לומר לפירסרית שאני מתחרטת שתוציא לי את זה
אבל אחריי רבע שעה כבר לא הרגשתי כלום תאמת