11 תשובות
תלוי מה הסיבה כבר.
בדכ לא הייתי בוכה ליד הבת זוג שהייתה לי כי זה הרגיש לי כיאילו אני אחפש צומי ממנה
בדכ לא הייתי בוכה ליד הבת זוג שהייתה לי כי זה הרגיש לי כיאילו אני אחפש צומי ממנה
אני לא בן אבל אני חושבת שגם לבנים יש רגשות
ואם הם מרגישים את הצורח להתפרק אז הכי טוב ליד הבת זוג ואם היא לא מקבלת את זה וחושבת שזה מוריד את הגבריות אז היא לא האישה המתאימה
תודה על הפרח את הפרח השני שלי:))))
ואם הם מרגישים את הצורח להתפרק אז הכי טוב ליד הבת זוג ואם היא לא מקבלת את זה וחושבת שזה מוריד את הגבריות אז היא לא האישה המתאימה
תודה על הפרח את הפרח השני שלי:))))
שואל השאלה:
למה מחפש צומי ?
למה מחפש צומי ?
כי פתאום אבכה לידה על זה מן הסתם שאם היא בת זוג שלי היא תשאל מה קורה ותדאג
בוכה לידה כל הזמן
שואל השאלה:
איזה גברי !!
איזה גברי !!
תודה רבה!!
מה הבעיה מה הם לא בני אדם ?
אני לא בן, אבל לדעתי אין מה להתבייש, אין קשר למשוך צומי, או שנחשוב שהוא מתנהגת כמו ילדה קטנה שהוא בוכה, זה לא נכון זה אפילו מעלה קצת ודי חמוד בעיני
כן אהל אם זה עניין רציני מן הסתם שלא יהיה אכפת לבכות.
אבל אם זה נגיד משהו קטן שחסר משמעות מן הסתם שלא אבכה בשביל צומת לב הרי
אבל אם זה נגיד משהו קטן שחסר משמעות מן הסתם שלא אבכה בשביל צומת לב הרי
יצא לי לבכות ליד חברה שלי בגלל משהו אבל הרגשתי די סבבה אם זה לא הרגשתי עכשיו שעשיתי משהו לא בסדר