5 תשובות
לא משלמים זה חינם
שואל השאלה:
מה חינם אמורים לשלם, לא אלה שבוחרים אלא שלוקחים את הקולות, סופרים קולות וכו'...
אנונימי
עבדו עלייך בפועל זו התנדבות, אמרו שישלמו את בשביל לשכנע אותכם
שואל השאלה:
כן המדינה תעבוד עלי, אח שלי עובד שם כל בחירות אבל לקח זמן ששילמו לו, אני רק רוצה לדעת מתי אם אתה לא יודע לא חייב לחרטט
אנונימי
בערך אחרי חודש ניראלי