5 תשובות
תסבירי לה שאת גם אוהבת אותה אבל לא בקטע של זוגיות
אנונימי
תסבירי לה שאת לא נמשכת לבנות וזה לא יעבוד כי אין משיכה
היי מה קורה? את החברה הכי טובה שלי ואני ממש לא רוצה לפגוע בך אני אבין אם בזמן האחרון קצת תתעלמי ממני אבל אנחנו לא באותו הראש ואת יודעת כמה שאני אוהבת אותך ולא רוצה לפגוע בך אבל אם אני לא אגיד לך את זה את תפעגי יותר בהשמך
בהמשך**
אני ממש אוהבת אותך, את יקרה לי ממש, אבל אני סטרייטית, אני לא אמשך אלייך ולמרות שאני ממש אוהבת אותך אבל דווקא בגלל זה אני לא יכולה לשקר לך ולחיות בשקר, את אדם טוב ואני בטוחה שיום אחג תמצאי את האחת
סליחה
סליחה
אנונימית
באותו הנושא: