9 תשובות
שואל השאלה:
אין לי
אנונימי
לכל בן אדם יש משהו שהוא אוהב לעשות
תחביב זה פשוט משהו שאתה אוהב לעשות בשעות הפנאי
כנראה שיש לך, פשוט עוד לא גילית אותו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהב לעשות כלום רק להיות בטיק טוק
אנונימי
גם זה נחשב תחביב
אנונימית
ברור... פשוט יש אנשים שקצת קשה להם למצוא אותו בתוך תוכם... אבל בכל אחד יש... מבטיחה...
וגם בך ;)
כן, וגם לך יש
שואל השאלה:
לי אין
אנונימי