4 תשובות
אם כמה שאת מאוכזבת תחשבי כמה לה היה קשה בכל העניין הזה
דברי איתה ותגידי לה שהיא לא צריכה להסתיר ממך כלום וחשוב לך לדעת מה עובר עלייה ולעזור רק אל תשתמשי במילה מאוכזבת בבקשה
דברי איתה ותגידי לה שהיא לא צריכה להסתיר ממך כלום וחשוב לך לדעת מה עובר עלייה ולעזור רק אל תשתמשי במילה מאוכזבת בבקשה
עדיף פנים אל פנים
שואל השאלה:
אז איך לנסח תהודעה?
אז איך לנסח תהודעה?
אנונימית
פשוט תגידי לה שאת תמיד תהי שם בשבילה ואת רוצה שהיא תסמוך עלייך ותספר לך דברים כאלה
באותו הנושא: