47 תשובות
חוקי בהחלט. תדברי עם המנהלת ותקבעי שעה.
חבל שיש ילדים מגעילים חסרי כבוד, והכל בא מההורים שלהם כמובן. לא סובלת כאלה ואני מדברת בתור אחת שחווה דברים כאלה.
כן מותר לך לעשות את זה לפי מה שהבנתי יש אישורים מיוחדים אבל בעיקרון ללכת למנהל ביס
זה חוקי תלכי למורה שלו תראי את ההודעות ותדברי איתם שיפנימו שלא עושים דברים כאלו!
חוקי לגמרי ואני ככ מזדהה עם מה שאת מרגישה
תדברי עם המנהלת/מחנכת של הכיתה שיארגנו לך שעה פנויה להרצות לכיתה
אין לך מה לעשות.

אני אומר לך דוגרי.. תשמעי ילדים קטנים לא אכפת להם ולא מעניין אותם כלום.

זה ממש חמוד מצידך שאת דואגת ורוצה וכולי אבל המציאות היא שילדודס לא האמת יפנימו כלום..
כן, דברי עם המחנכת שלו היש סיכוי גבוה מאוד שיאשרו לך. בהצלחה, זה נושא חשוב מאוד שצריך להעלות את המודעות אליו
לכי על זה
שואל השאלה:
אני בתור ילדה בגיל שלהם שהיו עושים לנו הרצאות כאלה הייתי יושבת בהלם ומפנימה מילה מילה.
אנונימית
כן מותר לך וזה יכול לעזור..
לדעתי את צריכה לדבר עם המורה שלו על זה ולהראות לה את הכל ולבקש לעשות על זה הרצאה
כן אבל הדור שלהם זה לא הדור שלנו את חייבת לזכור
ואי
אני כל כך מרגישה את הכאב שלך
ואת הכאב שלו
זה נורא!
אני די בטוחה שאת יכולה לבקש לעשות הרצאה
את צודקת, גם אני..
עשית לי צמרמורת נשבעת את חייבת ללכת לשם זה ממש לא בסדר בם רק בני עשר ודברי עם אח שלך דחוף תיהיה איתו דברי איתו על זה שלא יהיה לו טרעומה
כמובן שזה חוקי, אך כרגע לפי דעתי את צריכה לתת להנהלת בית הספר ולהורים לטפל בעניין. אני מבין שזה כואב לך, זה אחיך, והוא חווה כאב שאת חווית בעבר, זה נוראי בעיניי.
בהצלחה, ואני מקווה שהדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר.
שואל השאלה:
עדיין, זה עניין של חינוך.
צריך מודעות, אחרי הכל הם עדיין ילדים ואפשר להשפיע עליהם מאוד. וחוץ מזה, אין לי מה להפסיד.
אני לא יכולה לשבת מהצד ולראות את אח שלי כבוי כל יום מחדש בגלל חבורת אפסים קטנים
אנונימית
וואי אני בוכה איזה אנשים יש בעולם הזה, אני חושבת שאת צריכה לקחת את הילדים שבראש החרם ולטפל בהם דיבורים לא עוזרים
אנונימית
ככה או ככה אם את רוצה לעשות את זה זאת החלטה שלך אחרי הכול
וואי איזה ילדים רעים, מה שהם רוצים לעשות זה רק לטנף עליו ורק לעשות לו רע איזה רוע לב פשוט רוע לב, וזה יחזור אליהם והלוואי שהם התבגרו יהיה להם תחושה של כאב כזה בלב שמה שהם עשו ואיך הם עדיין ירגישו שלמים אם עצמם, הם פשוט מגעילים וזה מה שיש לי להגיד, גועל נפש, פשוט גועל נפש שב2019 עדיין קיים דבר כזה "חרם" למרות כל ההרצאות, כל סיפורי התאבדות זה עדיין ממשיך כי לילדים יש איזה שהוא מן רוע בלב כאילו הלב שלהם שחור וזה עצוב, פשוט עצוב מה שילדים יכולים לעשות ..איכ
שואל השאלה:
זה הכל מהבית, שהתקשרתי לאחת האמהות ואמרתי לה מה הילד שלה רושם, היא אמרה "הם בסך הכל ילדים"
אנונימית
מה זה משנה איזה דור ? אנשים לא משתנים
וגם אם לא כולם יקשיבו, בטוח יהיה מישהו שיקשיב
את יכולה, אבל לדעתי תשאלי קודם את אח שלך. יכול להיות שזה לא בסדר מצידו
שואל השאלה:
אני ככ רוצה לעשות להם הרצאה על זה, בגיל כזה הם מושפעים.. לפחות להשפיע על ילד שניים שם
כי לאחי אין בכלל חברים בכיתה
אנונימית
אולי שיעבור בית ספר
אנונימי
הינה בבקשה, את רואה איזה אימא מטומטמת, זה קשור לחינוך מהבית, אין פלא שהילד שלה ככה מדבר...
שואל השאלה:
אח שלי בעניין
אנונימית
עצוב לי לשמוע. אני בטוח שתוכלי לעשות משהו לגבי זה. ולגבי האמא הסתומה הזו שאמרה הם בסך הכל ילדים, היא תגיד את המשפט הזה גם אם זה יקרה לבן שלה והוא חס וחלילה יתאבד? לא נראה לי.
דיבורים לא עוזרים
כן תדברי עם המחנכת וגם עם המנהל/ת ואולי במקום לעשות לכיתה שלו תעשי לכל הבצפר באמת צריכים ללמד לדור של היום להתחנך קצת ולא להיות בריונים ברשת!
שואל השאלה:
הם רשמו לו שם קללות בקבוצה שלא הכרתי בכלל בגיל 10, איחלו מוות למשפחה שלי. זה פשוט דוחה.
המחשבה שאת מביאה ילד לעולם וילדים אחרים הורסים לך אותו מפחידה אותי
אנונימית
תדברי עם המנהלת והמחנכת
כל הכבוד לך! ומזעזע
תעשי את זה שואלת השאלה, הילדים של היום צריכים להבין את זה, איך זה להרגיש להיות מנודה בחברה וכמה זה נוראי להרגיש שעושים לך חרם או בריונות או שעושים קבוצות כאלה שפוגעות בילדים אחרים, לרוב אין אפילו מושג או מודעות לזה .
וואו את מלכה
זה בהחלט חוקי לעשות הרצאה על זה, את פשוט צריכה לבקש מהם אישור
חיים שלי, יש לך את הכבוד הזה ללכת ולעשות את זה.

בן 10 זה יסודי זה יותר בעייתי כי האבטחה שם יותר גבוהה.
תבואי לשער ותאמרי לשומר שבאת למנהלת, דברי עם המנהלת שאת רוצה להעביר שיעור, בטענה שאולי זה שאת חווית וגם שאת רוצה לעזור לאחיך, אז בגלל זה את האדם הנכון.

ילדים רעים, וזה בטבע האדם, תשתמשי בפחד שלהם כדי להבהיר להם דברים.
שכמו שהם לא רוצים לחוות כזה דבר, לחזור לבד הביתה, לספוג קללה ממישהו ובטח שלא קללות, אז זה לא נעים גם לחבר או לזר אחר שהם מכירים.
תסבירי להם שלא לעשות דברים שהם לא אוהבים, כי אחרת זה יחזור אליכם כמו בומרנג.
ויכול להיות שיש להם חוסר ביטחון עצמי, אבל זה לא אומר כשהם יורידו אחר, הם ירגישו יותר טוב עם עצמם.
וזה שהם ירימו מישהו אחר, לא יוריד אותם, אלא רק יעלה את הערך שלהם.

אני מצטער שאת ואחיך חוויתם את זה, אבל האנשים החזקים ביותר חווים את זה, תעדכני אותי לגבי השיעור הזה מתוקה. אשמח שתקחי כמה טיפים ממני.
מחזיק לך אצבעות
חוקי לגמרי. תפני למנהלת ותכנסי אפילו את כל הבית ספר שידעו מה זה אומר ומה ההשלכות של זה. כמו שאומרים תעשי להם בית ספר אחותי. כל הכבוד לך
אנשים שלא עברו את זה, בחיים לא ידעו מה זה :) לא משנה כמה תסבירי
Inu
איזה עולם קשוח זה העולם של הילדים היום! פחד מוות כל החרמות האלה וכל החרא הזה.
אני לא חושב שזה בעיה חוקית אני תומך בזה השאלה אם זה התגובה הנכונה לכזה דבר שאת תבואי ותדברי?
אבל תעשי מה שאת חושבת
כן תעשי להם הרצאה שיבינו שמה שהם עשו זה לא בסדר ❤
את אלופה אמיתית ! אני גאה בך.
כן רק צריך להראות להם שיש מי שעומד מאחורי הילד הם יבהלו ובתקווה יפסיקו.
קשיחות והסברה
את שואלת אם זה חוקי בזמן שכשאח שלי עבר ממש התעללות וחרם אבא שלי הלך ואיים על הילדים במכות פנים מול פנים
אז כן אם אצל אבא שלי זה היה יוקי נראלי שנותר לך
בכל מקרה זה באמת עבד ובחיים לא הציקו לו יותר אז ממליצה
כן תנסי לטפל בזה
את יכולה לכתוב לי בפרטי?
תעשי טובה תעדכני גם עוד שבוע מה קרה בסוף
אל תקשיבי למי שאומר שזה לא יעזור!
המחנכת שלי דיברה עם כל הכיתה והם באמת הפסיקו.
את צריכה להסביר להם למה כדי להם להפסיק לעשות את זה, במה זה מועיל להם.
לילדים קטנים יש אינטרס אגואיסטי, הם דואגים לעצמם קודם, אז את צריכה להסביר להם מה יצא להם מזה שיתייחסו אליו בכבוד.
דברי עם המחנכת כדי שתיהיה לצידך וכדי שתיתן עונש למי שעשה את זה לאח שלך.
ברגע שהילדים ידעו שילדים אחרים קיבלו עונש הם יפחדו לקבל עונש ויפסיקו.
תעני שואלת שאלה, תעדכני מה קורה
שואל השאלה:
כרגע חג ואין לי אפשרות לעשות משהו.
אחרי החגים אעדכן
אנונימית
תעדכני
יכולה לכתוב לי פרטי?
אוקיי