15 תשובות
כן
נחמד אבל המילים מוזרות
אנונימית
כן
לא כזה התחברתי האמת
כן
אהבתי את הקצב
כן ממש אהבתי את השיר
אייקוני רצח
לכל ה"התבאסתי" למיניהם.
אף אחד מהם לא איבד את הכיוון שלו במוזיקה, זה אפילו לא שיר שלהם. אם הייתם בודקים משהו באמת הייתם מגלים שזה קאבר של שניהם לשיר ישן, השיר הראשון שהוסוק רקד לו.
לא התכוונתי דווקא אלייך ולא תמיד צריך לתקוף :) ❤
כן, ממש אהבתי את השיר והקליפ
יצא ממש טוב לדעתי3>
קוראים לו ג'י הופ
חוח הוסוק זה השם הפרטי שלו האני
היא לא ארמי.
אנונימית
וואי תרגעי^ אז היא לא ידעה שזה השם הפרטי שלו, אוי ואבוי. יכול להיות שהיא ארמי חדשה, גם את בטח בהתחלה לא ידעת שזה השם שלו, וזה בסדר.
אני שונאת קיי פופ
ובקי ג'י איבדה את הכיוון שלה במוזיקה
אני אפילו לא אטרח לשמוע
אני חולה על השיר הזה ניתקע לי בראש ברמות