10 תשובות
חמודה אהבתי אותה ממש
ולגליאי 3-7 לא יותר מזה
הייתה נחמדה בגילאים קטנים יותר.
צבעונית מידי לטעמי
לגמרי מפתחת דימיון ויצירתיות לדעתי. הייתי אומרת שהיא מתאימה עד גיל 11.
אנונימית
שואל השאלה:
כדאי לי לראות את העונות 1-3 באנגלית כדי לשפר את האנגלית שלי?
אנונימי
שאלת את זה לא מזמן לא? הייתה פה שאלה כזאת. ואני לא בטוחה לגבי השיפור אנגלית כי אומרים שם גם מלא שמות של כשפים בלי משמעות באנגלית. לא הייתי לומדת ממנה אנגלית אבל כן רואה אותה שוב בשביל הנוסטלגיה.
אנונימית
נהדרת
לדעתי אין מגבלה לגיל
סדרה לכל המשפחה :-)
סידרה מושלמת
אני 17 ועדיין רואה אותה
וכן זה ישפר לך את האנגלית לא הכל שם זה שמות

אם את רוצה תראה ארתור או בוב ספג באנגלית, זה יותר משפר .
אנונימית
וואי, פעם אהבתי אותה ממש, היום אחותי בת 5 רואה את זה ביוטיוב..
חחח זה הגילטי פלז'ר שלי