2 תשובות
רסק עגבניות,ביצה
הכי עצלנות שהצלחי
הכי עצלנות שהצלחי
לשים במחבת שמן זית ולטגן בצל חתוך דק דק.
אחר כך לטגן שום ואז להוסיף עגבניות חתוכות.
לתבל ב: מלח , פלפל, פפריקה מתוקה ,פפריקה חריפה , מרק עוף.
ולהוסיף רסק עגבניות ומים.
לשבור את הביצים, לכסות את הסיר לכמה דקות.
עד שהביצים יתבשלו טוב (ושלא יהיו עדיין נוזליות).
אחר כך לטגן שום ואז להוסיף עגבניות חתוכות.
לתבל ב: מלח , פלפל, פפריקה מתוקה ,פפריקה חריפה , מרק עוף.
ולהוסיף רסק עגבניות ומים.
לשבור את הביצים, לכסות את הסיר לכמה דקות.
עד שהביצים יתבשלו טוב (ושלא יהיו עדיין נוזליות).
באותו הנושא: