8 תשובות
נו זה לא כולם, לכל עדה של את הסטיגמה שלה
אל תקחי ללב שום דבר
אין לי שום דבר נגד אתיופים/מרוקאים
מי אמר לך להכליל
כנראה שאת באמת לא מחונכת בלי קשר לזה שאת מרוקאית
אנונימי (1)
אנונימי
אני רוסיה ואין לי בעיה עם אתיופים
ואני גם מרוקאית בעצמי אז גם עם מרוקאים אין לי בעיה
ובכללי אין לי בעיה עם אף אחד אז אין צורך להכליל ולהגיד שטויות
בואנה דברו יפה אני אביא תחגורה
סתם מכלילה, יש כאלה ויש כאלה
כמו בכל עדה
אני רוסיה ואין לי בעיה עם אתיופים וחבר שלי מרוקאי אז את מוזמנת להפסיק להכליל.
ולי קראו רוסיה מסריחה אוכלת חזיר
אז
אנונימית