4 תשובות
כי הם מתנשאים וחושבים שהם יותר טובים מכולם.
מדברת בתור מישי שעבדה עם רוסים.
מדברת בתור מישי שעבדה עם רוסים.
מה לעשות שקשה לכם לקבל את האמת.
טוב שהכללת את כל הרוסים בעולם
אנונימית
למה הם דווקא ממש חמודים.
יש כאלה מתנשאים או נראים כאלה אבל לא כולם.
בכל מיקרה אני מתחבר אליהם במהירות
יש כאלה מתנשאים או נראים כאלה אבל לא כולם.
בכל מיקרה אני מתחבר אליהם במהירות
באותו הנושא: