2 תשובות
אני הייתי בפנימייה והייתי בדיכאון ההורים שלי הוציאו אותי משם היה לי שם גרוע אני חושבת שלא הכי כדאי אבל זה בחירה שלך
אתה צריך ממש לחקור איזה פנימיות טובות יש, מה אתה רוצה ומה כל אחת מציעה מבחינה לימודית וחברתית. אתה צריך לדבר עם ההורים ולהסביר להם למה אתה רוצה את זה ומה היתרונות ממש להיות רציני איתם.. מבחינת אם כדאי לך זה תלוי רק בך, שוב אתה צריך לחקור לראות מה אתה רוצה באמת לשאול אנשים בפנימיות מה הם חושבים..
באותו הנושא: