9 תשובות
פסטיגל פנטזיה
כל הפסטיגלים הישנים .
זה כבר התחיל להיות ממש משעמם עם השנים
זה כבר התחיל להיות ממש משעמם עם השנים
חוח לא הייתי באף פסטיגל
אבל הכי טוב שאני זוכר היה 2006(קניתי מלא דיסקים בזמנו)
אבל הכי טוב שאני זוכר היה 2006(קניתי מלא דיסקים בזמנו)
שואל השאלה:
^גם אני
^גם אני
פנטזיה
שואל השאלה:
גם אני פסטיגל פנטזיה חח
גם אני פסטיגל פנטזיה חח
פסטיגל פנטזיה
שואל השאלה:
למרות שלא ראיתי אותו ממש אבל כן ראיתי אותו בטלוויזיה
למרות שלא ראיתי אותו ממש אבל כן ראיתי אותו בטלוויזיה
אני כנראה הולכת השנה... הקטנה בת 9 ממש רוצה שאלך איתה
באותו הנושא: