5 תשובות
חיבקתי את אח שלי במסעדה
זה לא היה אח שלי
M A
אה על מחזור
M A
אופסי
M A
הייתי במחזור וזה היה בחופש הגדול והלכתי לים עם אבא ואח שלי ושמתי טמפון, באיזשהו שלב הטמפון זז קצת והתחיל לרדת לי דם שהטמפון לא ספג והתלכלך לי הבגד ים והרגל שלי גם התלכלכה ורציתי למות אז רצתי לשירותים וניקיתי את עצמי וישבתי באוטו עד שהם חזרו מהים.
פשוט רציתי להיעלם באותו רגע מהפדיחה
ואו שאנשים לא שמים פחים בשירותים אני פשוט צריכה לצאת אם הפד ולהשים אותו בפח במיטבח וזה מפדאח...והסיפור פאדיחה שלי.... התחיל לי מחזור בבוקר של היום הכי הרוך בשבוע ולא היה לאף אחת פד (ובבית ספר הקודם שלא זה לא היה סיבה מוצדקת בישבל ללכת הביתה) אז חברה שלי הביאה לי אישור שלם והוא פשוט נפל לי לפח והייתי בסופר לחץ (חחח זה היה מצחיק עוד שנייה בכיתי)
אנונימית