3 תשובות
אבל לא הייתה אז כל כך ברירה וזה נקרה "נבל ברשות התורה" שזה מאוד חמור
שואל השאלה:
זה נקרא לעבוד על אלוהים...
זה נקרא לעבוד על אלוהים...
אנונימי
זה נקרא "היתר מכירה" והבד"ץ באמת לא סומך על זה זה רק הרבנות סומכים על זה
ובהתחלה שהקימו את הארץ לא הייתה הרבה ברירה אז עשו זה אבל היום עושים "אוצר בית דין" (לפחות הבד"ץ)
ובהתחלה שהקימו את הארץ לא הייתה הרבה ברירה אז עשו זה אבל היום עושים "אוצר בית דין" (לפחות הבד"ץ)
באותו הנושא: