13 תשובות
כע
שואל השאלה:
יואו איזה כיף! כבר כמעט איבדתי תקווה
יואו איזה כיף! כבר כמעט איבדתי תקווה
אנונימית
מטאל בעיקר
ממ
אני שומעת רוק
אני ואנוכי
אני פעם עכשיו בכלל לא
כן היי
הייל סייטן, ומי שמעליי hail smudge
גם ,
יכול לשמוע מזרחית ואח"כ לשמוע dokken או deep purple
יכול לשמוע מזרחית ואח"כ לשמוע dokken או deep purple
יש כאן מלא, תאמת נראה לי הרוב.
אני שומע רק nirvana וכמה ברוסית
אני שומע רק nirvana וכמה ברוסית
כן led zeppelin !
באותו הנושא: