9 תשובות
שגם את אותו (אם את בקטע שלו כמובן)
אנונימי
שאת גם! בהצלחה:)
אם את אוהבת אותו גם אז תרשמי לו שגם את
גם אני אותך אימוגי לב
תעני מה שאת חושבת
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה!!
סבבה תודה רבה!!
אנונימית
חחח אם פתאום כזה הוא אומר
בתור ידידה כמו שזה קרה לי
בתור ידידה כמו שזה קרה לי
יואוו איזה כיף לך3>
שואל השאלה:
רשמתי לו ועכשיו אנחנו ביחד!! ממש תודה❤
רשמתי לו ועכשיו אנחנו ביחד!! ממש תודה❤
אנונימית
באותו הנושא: