10 תשובות
ישניםם:)
מתפללים
אנונימית
יושנים
לישון
תפילות
ישנים, מתפללים, קוראים משהו...
אני ערה כל היום ויום למחרת ישנה..
כל עוד אתה לא רעב תשאר ער ואז כבר אחרי שאתה מרגיש רעב תלך לישון ותמשוך ותמשוך כמה זמן שאתה יכול במיטה זה הכי חשוב לישון הכי מאוחר ולקום הכי מאוחר ככה זה מעביר בכיף וכמובן לא לשכוח ללכת לבית כנסת!
ישנים ובערב אני משחקת עם אמא שלי ואחותי משחק קופסא, ויוצאים קצת לבחוץ לאוויר וצוחקים עם השכנים
אני מתכננת שליילה לפני יום כיפור אני לא יישן, ואז בערב כיפור אני אשתדל כמה שיותר להחזיק ת'עצמי בבוקר לקום ללכת לתפילה ולישון כל היום.. (: ואם אני לא יצליח לישון וזה.. נקרא איזה משהו מעניין ואני יקבע עם חברה או משוו כזה
באותו הנושא: