7 תשובות
אין לך מה לעשות
זה החלטה שלו לא אמרת לו להפרד ממנה חוץ מזה שאם הוא מחבב מישהי שהיא לא חברה שלו אז עדיף שהם היו נפרדים
את לא אחראית לזה, בסופו של דבר זו בחירה שלו. תנסי להסביר לו בהכי אכפתיות את המצב שלך
אין לך מה לעשות עם זה זאת החלטה שלו
שואל השאלה:
הוא פשוט רשם לי היום בבוקר
אני בקטע שלך מלא זמן ונפרדתי מחברה שלי בשבילך
ואני לא עניתי עד עכשיו פשוט ראיתי תהודעה על הצג ונכנסתי לפאניקה
הוא פשוט רשם לי היום בבוקר
אני בקטע שלך מלא זמן ונפרדתי מחברה שלי בשבילך
ואני לא עניתי עד עכשיו פשוט ראיתי תהודעה על הצג ונכנסתי לפאניקה
אנונימית
מציע לך להתקשר אליו, ככה זה יכאב לו פחות ויקל עלייך
להגיד לו את האמת שאת רואה אותו רק בקטע ידידותי.
את לא צריכה להרגיש אשמה בכלל זאת הייתה ההחלטה שלו בלבד.
את לא צריכה להרגיש אשמה בכלל זאת הייתה ההחלטה שלו בלבד.
באותו הנושא: