4 תשובות
צודקת.
בתקופה הקדומה לנשים לא היו זכויות וקול, נשים היו נחשבות כחפץ להבאת ילדים לעולם, בגלל זה הדתות התפתחו לפי העקרונות האלו
מסכימה איתך לגמרי.
היא לא. בפשטות..