4 תשובות
צודקת.
בתקופה הקדומה לנשים לא היו זכויות וקול, נשים היו נחשבות כחפץ להבאת ילדים לעולם, בגלל זה הדתות התפתחו לפי העקרונות האלו
מסכימה איתך לגמרי.
היא לא. בפשטות..
באותו הנושא: