8 תשובות
שואל השאלה:
למה לא? מציעה לך לנמק קצת
אנונימית
אי אפשר לדעת, זה משתנה מאדם לאדם.
חודש לא נראה לי כי זה נשמע קצר מדי, לדעתי 3 חודשים ומעלה אבל זה רק מה שאני חושבת, לי בעיקר יש בעיה באנגלית עם הr ואם אני עכשיו נגיד אהיה באמריקה חודש אני לא חושבת שאצליח לפתור את זה
אנונימית
לא
לא,
יש אנשים שנמצאים במדינה אחרת שנים ולא רוכשים את המבטא המקומי כי שפת אם זה משהו שמאוד משפיע
אנונימית