5 תשובות
כרצונך
נראה לי שכן
ברור
שואל השאלה:
אבל היה לאימפריה דברים נוראים.
כמו רצח ילידי המקום.. בצפון אמריקה, ניו זילנד וכו'..
אנונימית
לבריטניה הייתה הכי גדולה אבל לא מוצלחת מהסיבה שזה היה תקופה של גילוי העולם החדש והם סיפחו לעצמם שטחים די רקים כמו אוסטרליה או קנדה אם מורידים את השטחים האלו שהיו מיושבים על ידי אינדינים תמימים
אז האמפריה המונגולית הייתה יותר גדולה.
התפשטות השפה האנגלית תלוי איך את מגדירה את זה.

והאחרון זה ממש לא נכון בריטניה גרמה למדינות לשקועה היא הרסה תרבויות, גנבה משאבי טבע, נצלה אוכלוסייה מקומית. רוב המוחלט של המדינות שהיו תחת חסותן ואינן יישבו על ידי ארופאים הם היום מדינות עולם שלישי או שני וגם הסכסוך בין הודו לקשמיר קשור לעצלנות בריטית
באותו הנושא: