התחברות הרשמה

לאחרונה מרגיש לי שחברות שלי לא מפרגנות לי...

יש לי חברים שמפרגנים וזה אבל מחברות שלי הכי ציפיתי והן לא יכולות לפרגן לי כמעט על כלום וזה ממש מבאס אותי, כדאי לי לעשות משהו?
1 באוקטובר 2019, 17:16
עצות    
3 תשובות
תגידי להן
:
:)(
מה שאת מעדיפה
אני הייתי מעדיף שזה יבוא לבד ולא מצביעות
C
Covered
עדיף שתספרי להן
G
Gili Bairuti YT
באותו הנושא:
לאחרונה אני מרגיש די בודד
חברות שלכן מפרגנות ? איך אתן מרגישות לגבי זה?
מרגישה בעדיפות אחרונה אצל החברה הכי טובה שלי
תמיד שאני מצטלמת טאמבלר כזה יפה אז חברות שלי לא מפרגנות ואומרות שיצאתי מכוער וכל זה
למה אף פעם חברות לא מפרגנות לי?
אני מרגישה שהחברות לא מפרגנות
לאחרונה אני מרגיש מנוצל, ואני מתבייש שאני מרגיש ככה (קשור לבית ספר).
חברות שלי לא מפרגנות לי ואני תמיד מפרגנת להן
חברות שלי לא מפרגנות
חברות שלי לא מפרגנות לי שיש לי חבר..
גם לכן יש ''חברות'' שאי אפשר לספר להן כלום כי הן לא מפרגנות ומקנאות?