4 תשובות
" אני לא רוצה לדבר איתך יותר בגלל ( הסיבה ) תגיד את זה ישירות פשוט , אל תנסה להסתיר או להתייפייף.
איך עם יד על הלב ובעדינות ותסביר למה
חשוב שתגיד את זה באופן ישר ולא תמשוך את זה
אל תגיד את זה כמו שgoddessoffire אמר, זה פשוט להיות חסר טקט. תלוי מי זאת בשבילך קודם כל
באותו הנושא: