6 תשובות
אנחנו בני ישראל, וישראל זה השם השני של יעקב.
^ מה הקשר התשובה שלך
מה לא מובן? הסברתי שאנחנו בני יעקב ולכן קוראים לנו (ולמדינה שלנו) ישראל.
?too much information
deal with it.
?too much information
deal with it.
עכשיו הבנתי חחח
אז אנחנו אחים נכון ?
יאפ
באותו הנושא: