13 תשובות
חישוק
שניהם ביחד מושלם.
^מה שבאתי לרשום
לדעתי נזם...
לדעתי שניהם יפים אבל אני אוהבת ספטום
ספטום.
ספטום
שתיהם
זה תלוי באף.
לדעתי לרוב יותר מתאים חישוק אבל אם יש לך אף יפה לספטום אז ספטום
ספטום
תלוי איך את נראת.. שני העגילים יפים אבל לא מתאימים לכולם
חישוק