2 תשובות
תשטפי פנים במים קרים ותשתי קצת, ואם ישאלו אז תגידי שזה בגלל סדרה ולא צריך לדאוג
הכל בסדר אחותי אני בכיתי כיאלו מישהו מת וזה לא נשמע טיפשי בכלל