התחברות
הרשמה
דחוף איל להסתיר שבכיתי ההורים שלי חזרו וסיימתי את יומני הערפד וכן בכיתי
איך להסתיר??לשטוף פנים יעזור??פשוט הם קראו לי ולא באלי שישאלו למה בכיתי וזה באמת זה נשמע טיפשי אבל חח כן
2 באוקטובר 2019, 21:24
2 תשובות
תשטפי פנים במים קרים ותשתי קצת, ואם ישאלו אז תגידי שזה בגלל סדרה ולא צריך לדאוג
~
~גרי המבורגרי~
הכל בסדר אחותי אני בכיתי כיאלו מישהו מת וזה לא נשמע טיפשי בכלל
H
Hi It's me