7 תשובות
היקפים.
מעיפה את הצדדים, למרות שאני עובדת על זה חזק אבל עדיף אם הם פשוט לא היו קיימים .
אם זה אופי אז הייתי רוצה להיות פחות תלותית.
אף
אנונימית
אף
מראה? צבע עיניים
אופי? שאני תמיד חושבת שזה או הכל או כלום
או שאני הכי טובה במשהו או שאני גרועה בו
אני לא רואה את האמצע וזה רע
אופי? שאני תמיד חושבת שזה או הכל או כלום
או שאני הכי טובה במשהו או שאני גרועה בו
אני לא רואה את האמצע וזה רע
מונוטוניות, אני תמיד נראה אדיש גם כשאני שמח, גם כשאני עצוב. : |
אנונימי
באותו הנושא: