10 תשובות
להפגש עם חברים כמו בשנתיים האחרונות
להיות עם חברים כמו תמיד..
לצום, להתפלל, לישון, אולי קצת עם חברה שלי.
סה טו.
סה טו.
בול כמו שאמרת אנונימית ששאלה את השאלה
ללכת לתפילה להיות קצת עם חברים לקרוא ספר
לאכול, לנוח ולהיות בטלפון
אנונימית
וואלה לאכול, לשרוץ בחוץ בלילה כמו חסרת חיים עם חברה...וזהו..
לישון
לישוןן ולהיות בדד ולרכוב על אופניים
ללכת לבית ספר
באותו הנושא: