4 תשובות
לא לאונן זה בטוח
אנונימית
וולטרן ג'ל או משהו שמשחרר שרירים כי חיסון מזריקים לשריר
אין מה לעשות...זה עובר מעצמו..
אל תזיזי אותה ושתהיה במנוחה